Ruilen en Retourneren

GARANTIE

Alleen klachten over of defecten van artikelen die direct in onze webshop selvida.nl zijn gekocht, nemen wij in behandeling via onze klantenservice. Nadat jij melding hebt gemaakt nemen we binnen vijf werkdagen contact met je op voor een oplossing.

KLACHT OF DEFECT MELDEN

Is je artikel kapot (bezorgd) of werkt het niet goed? Meld dan een artikelklacht aan bij onze klantenservice. We vragen je in dit geval een e-mail te sturen naar info@selvida.nl. Om de klacht goed te kunnen beoordelen ontvangen we graag een aantal foto’s van je klacht of defect. Geef aan om welk artikel het gaat en probeer de klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven. Vermeld ook je bestelnummer en artikelnaam in je klachtmail. Deze kun je vinden in de orderbevestiging welke je per e-mail van ons hebt ontvangen. Graag ontvangen we een foto van het kapotte artikel.

CADEAU GEKREGEN

Vraag in het geval van een klacht of defect aan degene van wie je het cadeau hebt gekregen waar het artikel is gekocht. Wanneer het gekocht is via de officiele webshop selvida.nl kun je de klacht of het defect melden met het bestelnummer en artikelnaam. Deze zijn te vinden in de orderbevestiging welke de cadeaugever per e-mail van ons heeft ontvangen.

ERGENS ANDERS GEKOCHT

Wanneer het artikel met klacht of defect bij één van onze verkopers is gekocht, moet je daar de klacht daar melden. Zij zullen samen met jou tot een passende oplossing komen. Ook wanneer je cadeau ergens anders is gekocht moet je dit bij de desbetreffende verkoper melden.

RETOURBELEID

Is je bestelling toch niet helemaal naar verwachting? Retourneren kan binnen de bedenktijd van 14 dagen door een retour aan te vragen via info@selvida.nl. Zorg ervoor dat een artikel echt nieuw blijft en in zijn originele verpakking zit. Alleen ongebruikte en onbeschadigde artikelen kun je retourneren en retourkosten zijn voor rekening van de Consument. Retourneren gaat in 4 stappen.

Stap 1: Meld je retour aan door een bericht te sturen naar info@selvida.nl of via de contact pagina contact op te nemen.

Stap 2: Verpak je retourzending en gebruik hiervoor de originele verpakking. Sluit deze goed.

Stap 3: Geef het pakketje af bij een PostNL of DHL Servicepunt bij jou in de buurt.

Stap 4: Zodra je retourzending is verwerkt, betalen we het geld terug of passen we de openstaande factuur aan.